Call us now: +60341318265
Cart 0

News

PILIH PAKAIAN YG SESUAI KETIKA CUACA PANAS TERIK

PILIH PAKAIAN YG SESUAI KETIKA CUACA PANAS TERIK

Cuaca Panas : Nasihat Kepada Orang Ramai     Cuaca panas memberi tekanan fizikal kepada tubuh manusia. Kesan terhadap kesihatan boleh jadi dari tahap sederhana (mild) kepada yang boleh menyebabkan maut  contohnya akibat strok haba. Semua orang berisiko menjadi mangsa cuaca panas. Walau bagaimanapun, terdapat kumpulan yang lebih berisiko: Mereka yang terbabit dengan kegiatan aktiviti fizikal di luar seperti buruh, peladang, ahli sukan, tentera, polis dan lain-lain. Orang dewasa (berumur 40 tahun ke atas mempunyai risiko 10 kali ganda berbanding dengan mereka yang lebih muda). Kanak-kanak berumur 5 tahun ke bawah. Penghidap penyakit sistem pernafasan. Penghidap penyakit darah tinggi, jantung,...

Read more →


The Perfect Blouse

a-shape aina blouse top top blouse

The Perfect Blouse

When it comes to building the perfect wardrobe, it must contain Aina A-Shape Blouse. Blouses are items that I can never seem to have too many of. They’re the perfect top for work, play, and even a night event. The perfect blouse will work so hard for your wardrobe and can transition from office to happy hour to meetings, time at home to time outside. Because of their versatility, a blouse is an ideal item to pack for a trip. I’ve loved the silhouette of this blouse from Salsabeela Muslimah Attire. Because of the long sleeves, it can be worn on a...

Read more →


ELLA BELLA SHAWL

ELLA BELLA SHAWL

Wide coverage back & front, we are using oval shape glitter shawl 1.9m x 0.7m available at www.salsabeelaclicks.com

Read more →


Tutorial ringkas ZUHAYRA INSTANT SHAWL koleksi double loop shawl terkini dari @salsabeelamuslimahattire

Tutorial ringkas ZUHAYRA INSTANT SHAWL koleksi double loop shawl terkini dari @salsabeelamuslimahattire

10saat dah siap! Senangkan? wow... Jimat masa, xjarang, material terletak, mudah dibentuk, pinless, sgt selesa... Jom order diwww.salsabeelaclicks.com ‪#‎zuhayrainstantshawl‬ ‪#‎instantshawl‬ ‪#‎doubleloopshawl‬ ‪#‎instanthijab‬ ‪#‎hijab‬‪#‎shawl‬ ‪#‎salsabeelastyle‬ ‪#‎ironless‬ ‪#‎pinlesshijab‬ ‪#‎instafashion‬ ‪#‎instavideo‬

Read more →


CARDIGAN 'PRINCESS GOWN'

CARDIGAN 'PRINCESS GOWN'

  MashaAllah.. tak terkata bila dapat sarungkan JANNA CARDIGAN ABAYA ni. Cantik terletak, kembang beralun, labuh sempurna, tak perlu iron lagi! Rasa mcm pakai princess gown pulak! Bila berjalan rasa konfiden & ayu semacam je, patutla org kata 'pakaian mempengaruhi emosi'.... Skali pandang macam gown dress, dua kali pandang baru nampak mcm cardigan..hiks!! Inilah masa yg sesuai utk memiliki koleksi istimewa ini sbb tgh promosi RM139 sahaja (np rm159) wow jimat rm20!! NAK PAKAI CARDIGAN FEELING ALA PRINCESS? ============================ CARDIGAN ABAYA WAJIB DIMILIKI ============================ ❤ kembang payung bagaikan princess gown ❤ labuh bagaikan abaya ❤ flowy; cantik beralun ❤ empire waist, nampak lebih ramping...

Read more →

Sale

Unavailable

Sold Out